Asosyal olmak insanın kötü olduğunu mu gösterir?

Sabahtan beri yemedigim hakaret kalmadı nedeni ise arkadaşlarımla disariya cikmamam. Beni aradılar ama acamadim ben gelemem diyemiyorum çünkü. Cevremdeki herkes de çok asosyalsin kötüsün canım vb. soyleyip duruyorlar ve stres gerçekten bana iyi gelmiyor kalbimden kaynakli
Asosyal olmak insanın kötü olduğunu mu gösterir?
Cevapla