Kimler evde keyifte kimler çalışıyor kimlerin ne planı var bakalım?

Kimler evde keyifte kimler çalışıyor kimlerin ne planı var bakalım?

Evdeyim bugün ve bunun tadını çıkarıyorum kendime çok güzel bir kahvaltı tabağı hazırladım hem kahvaltı ediyorum vhem KS ye takılıyorum, 🤗 bundan iyisi can sağlığı
Aynen öyle oldu ama hafta içi işte olduğum için hep ayak üstü kahvaltı ediyoruz hafta sonu acısını çıkartalım dimi ama 🤣
Lütfen kıskanmayalim 😂🤣🤣
Aynen öyle
Hadi bakalım hayırlısı diyelim şimdiden afiyet olsun 🤗
EİG için teşekkür ederim 🙏
🙋🙋🙋
Bad..
Gibi
Teşekkür ederim 😊
Eig icin teşekkür ederim 😊
Teşekkürler seninde 😊
Cevap
8Cevap
Kahve içerek başladım
Cumartesi denince akla seks gelir ve bende onu yapıyorum
Kanka cumartesi pazar çalışmıyorum lüfer bolluğu var 12 tane çektim
Kanka geceden kalma bıraz sabah ustalar tepeme bindi ya tadilat varmış evde sen düşün artık
mesaideyiz yapacak bir şey yok öğlene kadar da olsa
Güzel başladım bazı planlarım var nasip
Amin saolun
Fena başlamadım. Hocaya göndermem gereken bir ödev vardı. Onu yapıp gönderdim. Şimdi de oturuyorum…
Uyandığımda gerçekten iyi bir ruh halindeydim ama burada takılalı kaç 1-2 saat mi oluyor? Bilmiyorum ama gittikçe moralim bozulmaya başladı.
Her günümüz çalışmakla geçiyor
Farklı bi etkinliğimiz yok
Erkende yaşlanırız
İntikam alınmış hissi gibi
Kahve içerek başladım
Evdeyim. Akşama doğru planlar yaparız
Evet 🥂
işe gelerek nasıl güzel olabilir ki nalet yer
Markete gidip gelicem
Sonra da temizlik
Orta 🙊
Teşekkürler
Varsa napçan 🤦♂️
Uykulu aksi nalet
Hala uykum var sürekli kahve içmekten bıktım ya 😀
duşla
İş ile berbat bir başlama oldu 😭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar