ben bu şarkıyla başladım siz? bu aralar çok fazla dinlemeye başladım sanırım aşığım ama kime?
Nahide Babashlı - Söz Verdim (youtube. com)
ben bu şarkıyla başladım siz? bu aralar çok fazla dinlemeye başladım sanırım aşığım ama kime?
Nahide Babashlı - Söz Verdim (youtube. com)
Sabah uykumu alamadığım için biraz gergindim 1saat uyuyup kendime geldim sonra güzel bir gün geçirdim şimdi biraz dinleniyorum
ne guzel nasıl guzel gectı?
Biraz yüzdüm falan öyle güzel oldu 😊 sizin gününüz nasıl
kotu hava cok sıcak klımadan da sıkıldım dısarıyada cıkamıyorum vıllamda oturuyorum öyle :D
Neden çıkamıyorsun
hava cok sıcak ve nemlı yaşadıgım sehırde yakıyor tenımı :) şemsıye ılede gezememkı :D
Anladım o halde evde güzel bir gün olur inşallah sizin için
Teşekkür ederim ama kimseye mesaj atamıyorum 😊
*Atmıyorum
pekı konusmak ıstersenız eğer dıye demıstım kızmayın abaza degılım D:
Estağfurullah öylesiniz demek istemedim. Kızmadım da Kızılıcak bir durum yokki 😊
ne bıleyım genelde bu sıtede özele cagırıldıgınız zaman sapık olarak damga yenıluyorda :)
Çoğu insan bu şekilde o yüzden olması çok doğal maalesef
uslu bır kardesın olabılırım ama :D
Çok teşekkür ederim beyefendi ☺️
rıca ederım gızlı kadın :)
Cevap
5Cevap
İyi diyelim, iyi olsun.
Kahve içerek ve dizi izleyerek
nescafemı turk kahvesımı?
özurdılerım efendım bılmıyordum hataylı oldugunuzu
Sporla başladım
Berbat
Berbat
Uykulu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar