25 yaşında, çok sessiz sakin, içe kapanık biriyim. Nasıl açılabilirim, kendimi geliştirebilirim?

Çok sessiz sakin içe kapanık birisiyim nasıl açabilirim kendimi gelistirebilirim 25 yasındayım?

25 yaşında, çok sessiz sakin, içe kapanık biriyim. Nasıl açılabilirim, kendimi geliştirebilirim?
Cevapla