Sizi diğer insanlardan ayıran ve öne çıkartan özelliğiniz nedir?

Sizi diğer insanlardan ayıran ve öne çıkartan özelliğiniz nedir?

iyi niyetliyim ve kıskanç değilim hemcinslerime oranla.. kendim için bunu söyleyebilirim en azından
kadının kadını kıskanması kadar ruh emici iğrenç bir şey yok
Kıskançlık kadar kötü bir şey yok zaten ister hem cinsine olsun ister karşı cinse ama benim gördüğüm kadınlar arasında çekememezlik ve kıskançlık epey bir yaygın erkeklerde bu kadar yok
Aynen öyle doğruya doğrudur bende
Cevap
2Cevap
Duygusuz olmak.
pek inanasım gelmedi :)))
İnanmayabilirsin zorunluluk yok :))
Deli dolu oluşum olabilir ama o herkesin bildiği deli doluluk değil benimki çok daha farklı. Anlatılmaz yaşanır yani
o nasıl bir şeymiş :)))
değişik tam tanımlamadı gibi sanki :P
hahaha matematiksel tanımlama yaptı ya la :P sıfır yokluğu temsil eder bir şeyi sıfıra bölümü tanımsızdır :o tanımsız mısın sen :o
İnsan olmam diyip sorudan çekiliyorum😂
diğerleri hayvan mı :P
Ne isterlerse olar xkskxksk
insan olmak isterlerse :P
Kendi tercihleri 😂
kısmet :P
Çok safım, herşeye anında inanıyorum
Hırsım ve azmim!
Fazla dürüst ve dobra olmam
Sıradan adamım..
Farklı olmam
işte seni farklı kılan ne onu soruyorum zaten :)))
bence kendini olaya vermiyorsun edebiyat ile ilgisi yok :P
Sadıklık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?