⭐ Hayatıma müdahale edenleri ve saygısızları acilden çıkartırım. Diğerlerini de çıkartırsam etrafımda insan kalmayabilir. Kıskananlar ve arkamdan konuşanlar benim gönüllü maymunlarım bırakalım kalıp eğlendirsinler. Diğerleri de kapı eşiğinden değersiz, varla yok arası, ilahi adalete havale ettim onları da amin nett. ⭐ 😎😎
Hep bencileri kesin cikarmaliyiz. Cunku hep benciler saygi gostermez, deger bilmez, kendine odaklandigi icin seni dogru duzgun gormez ustelik birde kiskanir ondan ustun ol istemez ondan baskasina ilgi goster istemez. Hep benciler kadar bencil egoist ve narsist insanlar yoktur herhalde.
Hatamı anladığım ve özrümü dilediğim halde haftalardır konuşma tenezzülünde bile bulunmayan üstelik kendisinin 2 defa yaptığı saçma sapan triplerini bile bu kadar uzatmamisken benim hatalarımı büyütecek tarzda birisini çıkardım
Kanka ihanet edenler mesela ama bn uzun zamandan sonra affettim arkamdan işler çevirdi falan uzun zaman konuşmadım ama 6.7 aya falan ondan sonra hiç bir şey olmamış gibi devam ettik :(