Çok kolay pes ediyorum saçımı başımı yolacağım Aaaaaaaa YETO?

Arkadaşlar yazılım çalışıyorum ama zorlanınca hemen pes edesim geliyor. Ne yapmalıyım ya her şeyden şikayet ediyorum yapamıyorum bıktım of ya neden bu kadar zor her şey

Çok kolay pes ediyorum saçımı başımı yolacağım Aaaaaaaa YETO?
Cevapla