Saçlarımı yapınca yakışıklı yapmayınca tipsiz oluyorum :D. Normalde ne yapayım?

Arkadaşlar saçlarımı yapınca çoğu kız bakıyor fakat yapmayınca genelde 5 10 kız bakıyor :D Saçlarımı yaptıktan sonra tamamen değişiyorum ama inikken tanıyamıyorlar. Ben saçlar gidince ne yapacam diye düşünüyorum. Protez falan taktırsam :D
Saçlarımı yapınca yakışıklı yapmayınca tipsiz oluyorum :D. Normalde ne yapayım?
Cevapla