Kafayı yiyeceğim sosyalleşmiyorum sırf bu yüzden kendimi bir şey yapacağım bir akıl verin?

Kendimi yetersiz ve özgüvensiz hissediyorum hayatta hiç bir şey bilmiyorum ezik gibiyim depresyondayım evin içinde yıllarımı geçiriyorum boyumu sevmiyorum dış görünüşümü hiç bir şeyimi lise 1 terkim.. arkadaşım yok sevdiğim yok sosyalliğim aktivitem hobim hiç bir şeyim yok kendimle gururlanacak yardım edin sırf bu yüzden kendi canıma kıyacağım o noktaya geldim yapamıyorum ünlü gençler gibi sizin gibi büyümüyorum sosyalleşemiyorum özgüvenli büyük adam gibi hissetmiyorum en fazla işe git gel evden işe işden eve bilgisayarda kendimi saldıkça daha çok kötü oluyorum saplantılı bir ünlü kıza aşığım bir erkekle görmekdense kendimi yok ederim kafam artık öyle ben hiç bir zaman bir sevgili yapamam evlenemem bile büyümedim büyümüyorum çok kötü hissediyorum

Kafayı yiyeceğim sosyalleşmiyorum sırf bu yüzden kendimi bir şey yapacağım bir akıl verin?
Cevapla