Annesi babası işe gitmiş, evde kağıt destesinden ev yapıp valeyle kızı konuşturan, mır mır mırıldayan küçük bir çocuk geliyor aklıma kendi kendine eğlenmek diyince. Mecburiyetten gelişiyor çoğu zaman ama başlı başına bir yetenek. Tek başınayken sadece huzur değil coşku da hissedebilmek çok güzel. Kendinle eğlenmek, kendi kendine coşmak... Böyle bir şey.
(Tabiki, kendine yetmez insan; ama başkaları da doldurmaz büyüklüğü kadar güzel olan boşluğu.)

Hulâsa insanlar eğleniyorlar işte değil mi? Memnunlar hayatlarından, gidişattan.(Acaba öyle mi. Gerçekten içinde bulunduğu duruma rağmen eğlenebilenler de var. Onlar hayatın zorluklarına rağmen güçlü kalanlar.) Toplanıp gelmişler. Topluca veya tek başına eğleneğleniyorlar
Fotoğraf, Afrika Kongo'da çocukların oynadığı bir oyun! Adı da "osani." Sevgi anlamına geliyor. Çocuklar ayaklarını birleştirerek bir daire oluşturuyorlar ve sırayla önce yuvarlak ve daire şekline sahip objeleri saymaya başlıyorlar. Sayamayan oyundan çıkıyor. Sonra sıra objeler dışında daireyi çağrıştıran kavramları saymaya geliyor: Birliktelik, aile, anne karnındaki çocuk, ev, toprak gibi kavramları sayabiliyorlar. Sonunda tek bir çocuk kalana kadar devam ediyorlar ve kazananın uzun ve sağlıklı bir ömrü olacağına inanıyorlar. 🎉🌸🌿 Ne kadar güzel bir oyun öyle değil mi? 👏🏻 Bizde de çocuklara öğretmeli bence. Aramızda anaokulu veya ilkokul öğretmeni varsa kendilerinden ricam olur. 😍 Kendilerini ayrıştıran değil de birleştiren unsurların neler olduğunu düşünmeyi ta küçük yaşta öğrenmeye başlasınlar. 😍❤️💕🌿👏🏻
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer