Yalnızken de, kalabalıklarda da eglenenlerdenim, kendine münhasır deli bir kadınım işte, eğlenmek istiyorsam bunu hiç bir şey hiç bir ortam engel olamaz. Kim ne der, kim ne söyler umrumda değil, önemli olan benim ve keyfimin mutluluğu.. Benden daha değerli hıç kimse yok. Bir ailem var benim için değerli onların bile sınırları var gerisi yalan ve boş...
Şu kalabalık lafı bile içimi bunaltmaya yetiyor gerçekten. Kalabalıkta olmaktansa tek başıma olmayı tercih ederim. Yeter ki insan kendini eğlendirmeyi ve mutlu etmeyi bilsin. Böylelikle gereksiz kalabalıklara girmek zorunda kalmaz insan..
Canım eğlenmek istedikten sonra inan hiç farketmiyor. Canım istemezse tüm dünya bir araya gelse nafile... Ama seçim yapmam gerekirse arkadaş çevresi derim :)
İkisini de yaşıyorum aslında ruh halime o anki moduma göre kiminle veya kimsiz eğlendiğim değişiyor. Mesela bir iki gündür canım sıkılıyordu bugün arkadaşımla Venom: Zehirli Öfke 2 filmine gittim ve çok eğlendim çok güzel bir film yapmışlar yine izlemeyen varsa kesinlikle tavsiye ederim heyecanlıydı. Bazen de tek başıma bir şeyler yapmak çok keyif veriyor hani diyorlar insan yalnızlıktan nasıl keyif alır ama aldığım oluyor yalnızlığın keyfini çıkarmasını bilmek gerek.
Benim ortama göre değişiyor bu yanımdaki arkadaşlarım kafa insanlarsa daha çok eğlenirdim olmasalarda ortamın renkililigine göre kendim eğlenirdim😊 Ben alkol içmeden sahroş olan biriyimdir kafama göre 😜