Yalnızken mi daha çok eğlenebilenlerdensin yoksa kalabalıklarda mı?

Yalnız mı daha çok eğlenirsin yoksa çevren ile mi?
Yalnızken mi daha çok eğlenebilenlerdensin yoksa kalabalıklarda mı?
Yalnızken mi daha çok eğlenebilenlerdensin yoksa kalabalıklarda mı?
Hangisi kişiliğini daha çok yansıtır?
Yalnızken mi daha çok eğlenebilenlerdensin yoksa kalabalıklarda mı?
Cevapla