Selâmlar!!
Sizin için hangisi daha zordur...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Sizin için hangisi daha zordur...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Fiziksel acı geçicidir, iyileşir ve geçer.
Oysa duygusal acı kolay kolay geçmez ve hep yaraların tazelenir.
Acıların her türlüsü zor gerçekten.
Gerek kendimde gerekse de çevremde, bazen de hastanelerde fiziksel acıları geçmiş geçen çok fazla insan gördüm.
Genelde şiddetli olduğu zamanlarda daha cok hissedilen, sonrasında azalan ve iyileşince geçen bir acı türü fiziksel acılar.
Fakat ciddi duygusal acı yaşayıp da bunu kolayca atlatan veya bu acının bittiği pek kimse görmedim.
Erkeklerde de durum böyle ama hele kadınlar daha güçlü hafızası sebebiyle çok çok fazla zorlanıyorlar...
İkisini de tattım, duygusal acı yavaş yavaş tüketiyor insanı fiziksel acı ne kadar yoğun olursa olsun geçeceğini bildiğiniz için çok fazla yıpratmaz sizi, uzun sürmez en azından. Extrem durumlar hariç duygusal acı diyebilirim.
O kadar derin duygusal bir acı yaşamadım daha şükürler olsun. Ama duygusal acı çok daha zordur. Bazı şeylerin telafisi yok, çaresi yok. Birini kaybetmenin bir tesellisi yok.
çok doğru...
Cevap
37Cevap
Fiziksele biraz daha tahammülsüzüm sanıyorum zira duygusal acıya fazlaca alışkınım
Fiziksel acı da zor ama duygusal ve mental acı çok daha beter eder insanı.. Keyifli günler..
Duygusal acı daha zor
Benim için ikisi çok çok zor. Çünkü ruh ve bedenin bütün olduğunu düşünüyorum. Ben çok üzüldüğüm zaman adete içim çekiliyor, titriyor, buz kesiyorum. Vücudum kitleniyor. Ses tellerim dahi sızlıyor. Bu nedenle ayırt edemiyorum.
Fiziksel acının nesi zor hatta zevkli bulanlar bile var kırpaç kelepçe v. s. gerisini saymak istemiyorum 🤣 bırak zevk almayı bununla övünenler var en fazla ben dayanırım en fazla ben acı veririm diyenler
Acının boyutuna bğlı. Meselâ insanın sevdiceğinin ardını dönüp gitmesi acıdır ama uzun bir zaman acıtır. Bazen bir kırık her yıl soğukta acır, bitmeyen bir sızı kalır. Bazen bir evlat ölür, her güne acısı yaşanır.
Duygusal acı insanı içten bitirir, kimse fark etmez.
Fiziksel acı dıştan iz bırakır, herkes görür.
Son tahlilde, duygusal acı daha kötüdür.
Üç beş güne geçen fiziksel acıların;
Bir ömür yüreğinde kapanmayan, ara ara eşelediğin, kimsenin görmesini istemediğin, seninle mezara kadar gidecek acılar karşısında esamesi okunmaz.
Fiziksel acı eşiğim neredeyse sıfır, akşam üstü anneme insülin yaparken iğne baş parmağıma öyle bi girdi ki aklım gitti acıdan hala sızlıyo sanki.. bi de küçücük iğne ama nasıl kan çıktı yerinden🥺
Fiziksel acı tedaviyle ve zamanla geçer, duygusal acının tedavisi yok taşıması da yaşaması da çok zordur, ömrünüzün sonuna kadar taşımak zorunda kalırsınız
Fiziksel açıdan bir yerin cizilir kanar bant kolanya krem kabuk bağlar ve geçer. Kalp yarası kabuk bağlamaz. Yara kendini hep hatırlatır ve içini sızlatır.
İkisi de kıyas edilemez ama duygusal acı insanı güçlendiriyor, güçlenmek isteyeni güçlendiriyor daha doğrusu.
Duygusal acı daha zor. Fiziksel acı bir süre sonra geçiyor ama duygusal acının geçmesi hiç kolay değil
Duygusal acıyı kendime ben yapıyorsam daha acı çünkü geçmek bilmez. Fiziksel acıda yaşadım duygusal acıyı en azından acı geçene kadar unutturuyor
Duygusal acı. Fiziksele alışıyorsun ya da çabuk geçiyor ama psikolojik acı öyle değil iz bırakıyor geçmiyor.
Fiziksel acı ağrı kesici , iğne serum vss ile geçer ama duygusal acının ilacı yok günden güne yataklara düşürür öldurmez ama süründürür 🤗
Fiziksel acı daha zor bence. Duygusal acı diyen sağlamından fiziksel bir acı tatmamıştır ya da ben fazla duygusuzum, bilmiyorum.
Fiziksel acı geçer, çok şiddetliyse en fazla bayılırsın. Duygusal acı insanı içinden yer, bitirir.
Duygusal acının tarifi yoktur ve tarif edemezsiniz cünkü kelimelerin cümlelerin anlatamadıgı yeterince acıklayamadıgı bir acı dır... 🥂
Duygusal ve fiziksel acıyı eş zamanlı yaşamak daha çok acı verebilir.
Fiziksel acı geçer de duygusal hasar bırakır..
Özellikle genç yaşlarda yaşanan duygusal acı kişileri çok fazla etkiler.
Fiziksel aci neki duygusal acinin yaninda diyim sen anla...
Duygusal sanirim o kolay kolay gecmiyor ilacida yok, fiziksel ama birsekilde gecer merhemi bulunur
Duygusal elbette ruh sagligini bile tehlikeye sokar
ruhsal acı fiziksel acıyı dövüp acısına acı katar🙂
Valla ikisi de geçiyor.
Zor diye bişey yok.
Fiziken bir yerim şiddetli ağrıyorsa dünya umurumda olmaz.
Fiziksel acı anlıktır çoğu zaman ama duygusal tahribat arkasında enkaz bırakır kimi zaman.
Ruh sağlığımla kimsenin oynamasına müsade etmem çok yıprandım ya çok hemde.
Fiziksel acı. Fiziksel acıdan kaçar insan, duygusal acıya ise bile isteye yürür. Duygusal acı daha uzun süreli olduğu için daha ağır görünse de fiziksel acı çok daha şiddetlidir.
Fiziksel acı ağrı kesiciyle biter, duygusal acının ilacı yok
Derlerya hani... Dert dedigin yaprrrak gibidir en buyugu sende sanirsin
Kesinlikle duygusal acı. Fiziksel acı geçicidir. Yarası bir süre sonra kapanır. Duygusal acı ise kalıcıdır. Yarası asla kapanmaz. Travma yaşadığımızda bile aklımızda kalan, bize ömür boyu eşlik edecek olan fiziksel acı değildir. Duygusal acıdır.
Fiziksel acı anlıktır. Acı eşiğim de yüksek olduğu için koymaz bana. Ama duygusal acı çok zor, yenmek çok güç.
Duygusal acı daha zor.
Fiziksel acı geçer. Duygusal acı daha uzun sürer.
Duygusal acı hiç bir şekilde ilacı yoktur ama fiziksel acının vardır. Tamemen beyin ve size kalmış bir şeydir. O yüzden duygusal.
Fiziksel acı daha zor benim için bide acı eşiğim çok ama çok düşük en ufak darbede bile ağlıyom yani
Fiziksel acı bir zaman sonra geçer de duygusal acı uzun zamanlar geçse de acısı devam eder
Ayak serçe parmagını masanın ayagına vurmak bence 😂
Fiziksel acı iyileşir duygusal acı hep kalıyor bir yerlerde
Her türlü acı
Duygusal acı çok zordur intihar sebebi
Duygusal galiba
İkisi de çekilmez acı çekmek istemiyorum
duygusal acı benim için daha zor
Duygusal acıya yara bandı işlemez...
Fiziksel tartışmaya kapalı
Her ikiside zor bence
Kesinlikle duygusal aci.
Duygusal bence
Duygusal sanki
duygusal tabi ki
Duygusal acı bitirir insanı...
Duygusal
Duygusal acı daha ağır basar
Biri birinden acı
Duygusal
Duygusal , Ağrı kesiciler geçirmiyor çünkü.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?