İnsanlar bu kadar mı güvenilmez oldu ya ne oluyor bize?

Arkadaşlar çoğu herkes güvenilir insan arıyor istiyor buralara yazıyor fakat kimlerle tanışsak güvenilmez beklenmedik insanlar çıkıyor neden böylesiniz neden böyleyiz bir düşünsenize ya şunu anlamıyorum sanal diye mi millet bu kadar rahat bazı arkadaşlar var utanın ya kendinizden sanalda bu kadar rahatsınız realda da mı böylesiniz azıcık düşünsenize bir gün yürürken o kişi karşınıza çıksa ne diyeceksiniz kendinize bu kadar mı düştünüz

İnsanlar bu kadar mı güvenilmez oldu ya ne oluyor bize?
Cevapla