Niye güvenilmeyen bir toplum olduk?

Ben istiyorum ki beğendiğim adamın ya da çocuğun evine rahatlıkla gidebileyim. Bir şeyler rahatça yaşayabilelim. Hep cinayet hep sıkıntılı haberleri gördükten sonra hiçbir erkeğin evine gidemez oldum şaka gibi. Otelde çok mantıklı değil. Harbi niye böyle bir toplum olduk biz? Herkes rahatça yaşasa ya bu nedir? Siz ne düşünüyorsunuz?

Niye güvenilmeyen bir toplum olduk?
Cevapla