- İnsan ilişkilerinde soğumak soğutmak kolay gibi gözükse de değer verildiği taktirde zor gibi gözüküyor 🍂
peki ya siz hangi durumlarda tamamen soğur ve silersiniz?




O insanın yalan söylediğini hissettiğinizde gerçekleşendir. fark edildiğinde demiyorum, hissedildiğinde. fark etseniz yüzüne vurabilirsiniz, utandırabilirsiniz, kırıldığınızı söyleyip en azından bir özür bekleyebilirsiniz ve belki de aslında soğumanızı gerektirecek bir şey olmadığını anlayıp rahatlayabilirsiniz.
ama bu his öyle iğrenç ki, öyle çaresiz bırakıyor ki insanı, içini öyle bir kemiriyor ki. çünkü çözüm yok. içinize atacaksınız. ne kadar kırılırsanız kırılın, hevesiniz ne kadar kursağınızda kalırsa kalsın, yine de atmak zorundasınız içinize, paylaşıp yok yere karşı tarafı huzursuz etmeye hakkınız yok. çünkü elinizde hiç bir gerçeğe dayandıramayacağınız bir şey var. sadece lanet olasıca bir his.
keşke mantığın yerine karar vermesine engel olabilsek o berbat hissin ya da keşke tamamen yok edebilsek. ama olmuyor, bir kere düştü mü insanın aklına çıkmıyor Allah'ın belası...
mağdur edebiyatı yaptığı bir olayda haksız olmaktan çok daha ötesi olarak çevirdiği entrikaları öğrenmek. yalanlarını tek tek yakalamak. kendinden başka kimseyi düşünmeyen biri olması (ailesi dahil). yakın arkadaşlarından birine attığı kazığa şahit olmak.
herkesi satacak potansiyelde olduğu birini farketmek, şerrinden korkmaya başlamak. yeterli sanırım!
seni her zaman savunurdum ama elimde değil artık, bu kez resmen sana karşı buz gibi oldum arkadaşım. 🤷
Yalanda soğurum, benim karakterime ters gelen bir şey yaparsa soğurum, arkadaşlıkta veya sevgililikte sadakatsizlik yapılırsa soğurum, güvenimi kırarsa soğurum.
İletişimsizlik. Birbirimizi anlamadığımızı düşündüğüm insanlarla arama soğukluk girer. Aşırı alıngan insanlarla muhabbetim uzun sürmüyor bir de.
Evet aşırı alınganlık sıkılmışlık yapar
anlamadığımız dilde de anlaşılmayız çiçek değil kaktüs açarız 😅
Ahaha aynen öyle :D bize hep pozitif enerjili insanlar lazım
Kesinlikle 😅😁🌺
Teşekkür ederim 😘💙
Bu durum için özellikle bir sebebe ihtiyacım yok. Herkese, her şeye, her duruma karşı soğuk bir yapım var. Her an soğuyabilirim, her an kaçıp uzaklaşmak gelir içimden.
Cevap
15Cevap
Yalan ve saygısızlık.
Çok çabuk soğuyan bir insanım, soğuma nedenleri listem tek tek yazsam uzar gider. Ama bu ikisi fark atıyor.
Umursamaz, üstten konuşmalar , egoist tavırlar soğutur
Yalan söylerse ya da anlaşamazsak
Beni tanımadan başkalarına inanan kişilerden direkt soğurum
Herkese aynı samimiyetle yaklaşanlar bir örnek mesela..
verdiği sözden durmaz ise yalanlarını görürsem sürekli oyarlarsa ve adam yerine konmazsam bir daha iletişim kurmam
İlgimin karşılığını anlamazsan soğuyorum genelde
Aptal yerine koyulma durumlarda, yalan ve iki yüzlülük, sinsilik kötü niyet beni soğutur.
Dediği ile yaptığının bir olmaması. Çok fazla iddialı konuşanlarda genelde bu durumu görüyorum
Her an herhangi ufak bir davranışıyla soğuyabiliyorum
Şahsima saygisizlik yaparsa bnde bozarım kendimi ortam buz olur...
karşımdakinin iyi niyetimi suistimal ettiğini fark ettiğim anda
farkli görüste olunca evimin kapisini acmiyorum bi daha
İlgisizlik ve umursamazlık bu nedenlerden ötürü olabilir.
Değersizce tavırlar sergilemesi ve kendisini bir b. k zannetmesi yeterli
Gereksiz bir yalan beni buz gibi soğutur. Her konuda yeterince anlayış gösterirken herhangi bir yalan söylenmesi beni fazlasıyla yorar.
Gereksiz samimiyet ve fazla ısrarda soğurum..
İletişimsiz, samimiyestizlik, değersiz hissetme
Sadece kendini düşünüp bencillik yapan insanlardan uzak durulmalı
Canımı sıkarsa soğukluk yaparım
Soğuk ya da yapılmayacak şakalar yaparsa
Değersizleşirsem ve ortada yalan olursa soğurum
Mide bulandırıcı durumlar sogutur
Verdiğim değeri göremezsem anında soğurum
Saygısızlık görürsem soğurum
Degersiz hissettigim an
Konu evliliğe gelince
Saygısız insanlara tahammül edemiyorum.
Böbürlenen insanlarda
Başkasını yanında aşağılasa
Mesafe koydukları zaman silerim
Yalan söylerse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?