Arkadaşlarınız ile birlikte ruh çağırma seansı yapmak ister miydiniz? Ah yese, bi yese en sevdiğim şeylerden biri olur da neyse eüzü 😃Ben seni nerden tanıyorum? 🦁
'Ruh çağırma seansına gelir misin' diye bir mesaj alsanız cevabınız ne olurdu?
Hayır çünkü bu da benim tövbe ettiğim şeylerden biri.. ortaokuldayken çağırmıştık, yok öyle bir şey saçmalamayın felan diye alay ederken deprem oldu o esnada her yer sallandı ışıklar kapanıp açıldı (bodrum kattaydik) tabi biz cin geldi o yapıyor sandık 😂 Hep birlikte kelime-i şahadet getirdik 😂 dışardaki teyzelere bizi kurtarın diye bağırıyorduk hay Allahim bir daha asla
çok ters şeyler. Çok dindar bir insan değilim ama Allahın derinine girme dediği yerlerden uzak durmak bence mantıklı olan uzak durup çağırana sizde yapmayın felan derdim.