Kötü şeyler yazmayın tansiyonum çıkıyor sonra :/
Zaten köyümü özledim :/
Zaten köyümü özledim :/
Teşekkür ederim şekerim. Şimdi daha iyiyim. Peki sen nasılsın bakayım. Diye karşılık bir cevap verebilirim. :)
Ilk önce daha sola bakari m yavruluk yaşı mı geçtim derim
Klavyeni güncelle :/
Ayarlarını kontrol et bence
Yavrum kelimesinden çok tırsıyorum...
Bu yüzden cevap vermezdim.
Cinsel çağrışım yapıyor erkeklerde onu anladım görüşlere bakınca :/
Evet, banada o yüzden ürkütücu geliyor zaten 😕
İyilik yavrum senden naber derim yani hoş bir kelime :)
Cevap
90Cevap
Ben şahsen aşırı kıskanç ve saplantılı biri olarak diken üstünde kalırım insan heryerde insan çiğ süt emmiş kan çıkar birinin baktığından şüphe edersem daha önce bu konular yüzünden çok kavga çıkardım sokaktaki şerefsizlerle
'Eyvallah bebegim, senden ne haber' seklinde cevaplarim.
Hem yavruuumm naber yerim bıyıklarını diyon hemde kötü şeyler yazma diyosun. Ejderha uyandı. Kanatlanıcak birazdan Khaleesi
Tepki vermezdim muhtemelen..
Beni köyümün yağmurlarında yıkasınlarrrrr
Dalga geç sen ancak :))
Arkadaşımın emanetisin ses etme
Ne e?
Seni geldiğin yere geri sokuyorm da sen'den nbr yavru derdim diyen kisi biliyorm aşırı kibar biriyim
Bir cevap vermem heralde çünki yalnuışlık olduğunu anlarım :)
"Bahar geldiğinde çayıra salınmış kışlık buza gibiyim. Mutlu ve meraklı" derim. 😂
Yavrum ne 😂😂😂 60 lik teyzeler gibi bir yardim et yavrum elimden tut gibi 😂😂
:) iyidir derdim sanırımda içimden ne sayıp söverdim bir bilsen :)
İyiyim yavrum s
Sen. nasilsin diye karşılık veririm
iyidir yavrum derim 😀
Uu yi beni yi dersem :D
öp beni recep yi beni recep 😂😂😂😂😬🤣
:D o behçet değilmiydi ya jeli
hayır recep ivedikte ki bir replik bu 😀
Ya izlemedim ki :D of biraz türk film sektörüne el atmam lazım esprileri anlamıyorum ya :D
aman pekte bişi kaçırmıyorsun zaten 😀
Ya beni çekmiyor hiç :/ aslında filmler çekmiyor. Çok gerçek bakıyorum olaylara film saçma geliyor sonra
zaten bende türk film ve dizilerinden nefret ediyorum inan :/ çok nadir izlerim
eski türk filmlerini seviyorum ben
İyi dedin bu akşam zeki metin açayım bende :))) türk dizilerinden fazileti izliyorum annem alıştırdı :D kadın idölüm oldu 😂
😀😀😀
iyim sen nassin yavrucum diye cvp veririm :D
Uu :D
Cevap vermeyip, absürt bir kişilik olduğunu düşünürüm. / Özlemek iyidir bazen değer bilirsin.
İyidir kuzucuk sen nasılsın nereden esti böyle derim :)
iyidir senden naber koçum derim...
Koç mu :/
erkek olsan derdim mesela
bana :D :D yavru olmak için fazla yaşlıyım derdim kızarırdım bide
atması gereken kişi atmadıktan sonra sen atsan neye yarar
Atmıyorsa boşver..
Sen kimsin lan derim 😄
Lan deme ya :D
Erkek olduğunu bile Düşünürüm alışık değilim kızların mesaj atmasına 😄
iyi sağolsun siz derim.
Başka. nediyim sapıkmıyım. ben
Etki tepki meselesi. Beni ne yavrusu olarak gördüğüne bağlı birazda
iyiyim gözümün çırası iyiyim, sen nasılsın hazmına doymadığım :) Şaka böyle demezdim.
Yaz zaten yanlızlık canıma tak dedi sen yaz ama devamlı yaz 😊😊😊
sıkılıyorum yavru
Gel çay içelim
gelem mesaj senden gelsinn gelirse tabi ki öutlu olurum
Ay sen kimsin
meşhur gizlin 😀😀🌹🌹
sen kızıyormusun bana de bakiyim
Yok kızmış olsam engellerdim ya :D
oyyy yaaa kıyamm güzwl kalpli meleğim
Haddini aşmadıgın sürece tabi ki.. Meleğim filan hoş değil
günaydın. güzel kalpli meleğim dedim. ama bunda kötü birşey yok ama yinede özür dilerim güzel insan
olur mu yaa sen acayip etkilersin 😀
Kafa bulma benimle delikanlı
gecmiş olsun yaa yokmuydu kimse kaldırsın seni şimdi boynın fena olmuştur 🙈😢
gercekler arkadaşım
s3n cok iyi birisin gizliden cıkıp takip mi etsem seni ne dersin
Keyfin bilir
korkuyorum lakin 🙈
Takip olayına takılmıyorum pek
ben biraz daha arkadaş olmayı diyorum senşnle güzel sohbet oluyor
Ksnın sohbet kanalını, mesajı pek kullanmıyorum. Eski arkadaşlara arada selam verir çekilirim
ozaman böyle iyi arkadaşım 😀 senden bildirim gelşnce mutlu oluyorum ya
:/ at takip
iyiyim yavrukuş derim:)
Yavrukuş :D
Haha :)
Cevap vermezdim muhtemelen :/
İyi be :/
İyiyim anacım derim ne diycem 😕
#Vesselam
Anacım demesen iyiydi :/
Yavrum diyon 😏
yavrum seni köyüne götüreyim mi derim.
Götürsene
Cevap verilmez, engel.
Belki ben 60 yaşındayım ve samimi sordum olamaz mı :D
He he inflames54 , ninelere zaafim yok. asgffy
Ahaha ya belki masum bir ninecik olamaz mı yani hemen de engel :D
Nineye sahip çıkalım, ok! 😢
:)) senle bir soruda tartışmıştık hatırlıyorum. Siyasi bir konuydu sanırım
İyi bebek senden haber
sonunda dayanamadın dimi derdim? :) :)
Aynen öyle oldu
Ahah
İyiyim yavru ceylanım sen nasılsın derim😘😀
Uu :D ❤️
❤😊
''Yavrum derken? dlkjgdfh'' derdim sanırım. :D
Ahah yaş kemale erdi benim ondan ya
Abla sen dersen olur, bir nevi annemiz gibisin biz gençlerin :D :D
Ahah ya sorma sitede bildiğin abla modundayım zaten
Iyiyim bebek, ne ayaksın derim.
İşte o ayak bu ayak :/ ay çok sıkılıyorum ya
Bendeee😞😞😞
Sanane derim
Ne ayıp :/
Tepki vermem goruldu atarim
"Yavrum derken?" derim.
İyiyim tatlım sen nasılsın. Diycem ne diycem.😂😂
iyi birader sen sen ne yapıyorsun derim..
iyidir birader ne olsun gel çay içelim derim
trolünü görüp artırırdım :l
İyiyim yavrum derim :D
Teşekkürler yavrum der geçerdim
İyiyim yavrum sen nasılsın 😏😂
Ne yapalım beya derim.
Trakya'lı mısın :D
Trakya şivesi ama değil mi bu
O da mı trakyalı
Ahah ben trakyaya gidiyorum :D ata demireri başkası sanıyordum :/
Ordaa bir köy var uzaktaaaaq
ben şahsen höst derim kusura bakma
İyidir ponçik senden naber derim
Hayırdır sana ne yavrumu derim
Iyiyim yavrum senden ne haber derdim
Hayırdır lan ne ayak derim :D
Nasıl olmami isterdin 🙄
Senin hesaba ne oldu
Kapatmistim da sen nerden biliyorsun 🤔
Bilirim ben
Ben seni biliyor muyum
Hangi nicki biliyorsun emin değilim ama inflamesi bilirsin belki
Evet hatirliyorum
Iyiyim derim :)
ameliyattan sonra gel derim..
Öyle bir mesaj bana gelmeyeceği için sorun yok.
''iyiyim sen nasılsın''
teşekkür ederim anneciğim derdim heralde
İyiyim annem yazardım 😂😂
Yavrumu görmezden gelir cevap yazarım
Herhalde sevgilime söylerdim 😂😂
Kızı üstüne salacaksın yani :/
Tabi ki :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar