Düşününce çok saçma bir şey değil mi bu? bende zaman zaman ikisi de oluyor
Ama herkes kendi işine baksa mesela daha iyi olmaz mı
Sürekli insanlarla rekabettense kendimize odaklansak daha iyi olur gibime geliyor
Düşününce çok saçma bir şey değil mi bu? bende zaman zaman ikisi de oluyor
Ama herkes kendi işine baksa mesela daha iyi olmaz mı
Sürekli insanlarla rekabettense kendimize odaklansak daha iyi olur gibime geliyor
Kıskançlık gerçekten kadınlarda var. O nefreti görebildiğinde uzaklaşmak istiyorsun. Çok iğrenç bir duygu özellikle bir bağın varsa. Yıpratıcı.
Evet kadınlarda var erkekleri bilemiyorum
Cevap
2Cevap
Bir kadın veyahut erkeği kıskanacağıma bileklerimi keser ölürüm daha iyi kıskançlık yetersiz sevgiden doğan bur çeşit hastalık
Yetersiz sevgiden mi doğuyor bilmiyordum araştırcam şimdi
Evet gelişim cağı ve blug döneminde ebeveynden alamadığı doygunlugu başka kişilerden hıncını çıkararak öc alır her bireyde aynı reaksiyon vermez bazısı olgunlaşır bazısı intikam alır
Kıskanmak iyi değil be
Değil ama bazen birşeylerin eksik olduğunu ve o kişinin senin istediği hayatı yaşadığını düşünüyorsun
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?