Hemcinslerinizi kıskanır mısınız? veya onların sizi kıskandığını hisettiğiniz oldu mu?

Düşününce çok saçma bir şey değil mi bu? bende zaman zaman ikisi de oluyor

Ama herkes kendi işine baksa mesela daha iyi olmaz mı

Sürekli insanlarla rekabettense kendimize odaklansak daha iyi olur gibime geliyor

Hemcinslerinizi kıskanır mısınız? veya onların sizi kıskandığını hisettiğiniz oldu mu?
Cevapla