ben markete gidip fiyatlara bakmıyorum yoksa ruh sağlığım baya bozuluyor :D

ben markete gidip fiyatlara bakmıyorum yoksa ruh sağlığım baya bozuluyor :D

Fiziksel olarak bir şeye bakmamak ama onu düşünmek ruh sağlığı açısından çok faydalı 😂
o yüzden zihnini meşgul eden sorular sormaya devam etmelisin
Bu nasıl uzak kalmak
tedavi edeceğim seni gel markete götüreyim
Haber İzlemekten Uzak Duruyorum Ve İzlemiyorum Zaten Çünkü Haberler de Muhakkak Taciz tecavüz Cinayet Bu Nasıl Şeref Yoksunluğu Vahşet Zaten Türkiye de Adalet yok Adalet söz de Gerçekten Olsa O Kadar suçlu serbest kalmaz idam gelirdi
Mesela beni mutsuz eden insanlardan beni mutsuz eden ortamlardan o anda arızaya geçmiş anlamayacak insanlardan uzak duruyorum, namaz kılıyorum Rabbim için dua ediyorum bana çok iyi geliyor
Cevap
41Cevap
Kesinlikle markete gitmemek diyebilirim
İnsanlardan uzak duruyorum
Ruh emici insanlardan, iki yüzlülerden, nankörlerden. Bunları hayatımdan uzak tutmak bana iyi geliyor. Yakınımda olmalarına tahammülüm yok. Ben enerji doluyum, kimsenin bu enerjimi emmesine izin vermem.
Negatif enerji yayan tüm insanlardan uzak duruyorum. Diğer türlü tüm yaşam enerjimi çekiyorlar.
Kaostan beslenen kişilerden uzak duruyorum. Enerji sömürücüler falan
İnsanlardan yana çok sıkıntılıyım on numara arkadaş dediğim adam bi bakıyosun 6 ay sonra dünyanın en kötü kalpli insanı çıkabiliyo akıl ve ruh sağlığım için artık o tiplerden uzak duruyorum benden uzak allaha yakın
Olumsuz şeylerden istemsiz uzak duramıyorum ben dursam dahi hayat karşıma çıkarıyor. Ben de bunun için iyiye güzele keyif verecek aktivitelere yakınlaşmaya çalışıyorum 🙂
Enerji mi aşahı çeken herkesten namkör iki yüzlü insanlardan ve sürekli kendi dertlerinden sorunlarından bahsedenlerden uzak duruyorum
Uzak duracaklarımı seçemediğimden olsa gerek şu an depresyondayım. O sebeple bu durum için benden akıl almak pek mantıklı değil gibi 😂
Türkiye koşullarında en zararlı olan şey insanlar. Önemli bir kısmından uzak durarak rahata erdim.
Kafaya kolayt kolay bir şey takmıyorum ve çok sıkılırsam hiç iplemeden ana avrat küfür ediyor rahatlıyorum..
kötü gelen her şey. arkadaşından , oturduğun şehirden , gereksiz gördüğün sana kendini kötü hissettiren ne varsa hayatından çıkar ya da uzaklaş.
Haberleri izlemiyorum...
Sabah radyoda, kısa özetleri dinlemem yeterli. Hiçbir kanalın ana haberini izlemiyorum, huzurluyum.
Bana iyi gelmeyeceğini düşündüğüm her şeyden.
Arkamdan konuşanlardan ve kendini ispatlamaya çalışan boş muhabbetlerden
Ruh sağlığımın bozulması için evden dışarı adım atmam yetiyor
Aynen markete girince insanın morali bozuluyor
bu saatten sonra psikolojisi bozuk kendini yetistirememis her insandan uzak duruyorum
Sinire strese sokabilecek her şeyden uzak durmaya çalışıyorum.
Haberlere bir de son zamanlarda takımın maclarina bakmıyorum beni hastaneye yatıracak yoksa
Kötü düşünceleri olan herkesten uzak durmaya çalışıyorum
Etkisinde kalacagım dizi film yaşanmış hikayeleri anlatan sayfalardan dönem dönem uzaklaşırım
Enerjisi düşük olanlardan
Negatif enerji yayan, memnuniyetsiz insanlardan ve toxic ilişkilerden uzak durmaya çalışıyorum
psikolojim yok. kalmadı. olana sorun
kişisine göre kişniyorum (motto)
İnsanların çoğundan.
İnsan kirliliklerinden, def ettim 😄
Sitedeki trollerden olabilir hanımefendi
Zamanımı çalacak kişilerden
İnsanlardan🙃
Sevdiklerime sarılıyorum.
Takıntılı ve yorucu insanlardan.
Babamdan, romantik şeylerden vb.
Vallahi ruh sağlığımı kaybettim
Tartisma yaratabilecek konusmalardan.
Uğraştıran insanlardan
Sütlü ve şekerli kahveden
Hayatıma cok fazla insan dahil etmiyorum.
Yeni insanlarla tanışmıyorum
Hiç bişeyden uzak durmam ruh sağlığım gayet iyi :)
Akrep olan akrabalardan
Kötğ olan neyse yapıyorum lanet olsun
Elimden geldiğince herşeyden.
Eleştirmiş olmak için eleştirenlerden
Profesyonel ruh hastası olmak lazım hayatta
Mentali bozuk insanlardan
KADINLARDAN 😂😂😂
Ruhumu sömüren akrabalardan
İnsanlar ve aşk meşk ilişkilerinden :D
Toxik gelen her şeyden
Dengesiz insanlardan uzak duruyorum
Dedi kodudan uzak duruyorum
Derdi içimdeki dipsiz kuyuya atıyorum
Sinir bozucu insanlardan.
Genelde insanlardan.
Kalp işlerinden
Cahillerden
Üzüntü
Bağlanmaktan 😉
İnsanlardan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?