♾️ Bugün 10 ekim dünya ruh sağlığı günü, siz ne durumdasınız? ruh sağlığınıza dikkat ediyor musunuz veya her şey yolunda mı.

♾️ Bugün 10 ekim dünya ruh sağlığı günü, siz ne durumdasınız? ruh sağlığınıza dikkat ediyor musunuz veya her şey yolunda mı.

Senelerdir yerinde değildi zaten son 2 sene iyice nirvana yaptı pek de bir şey yapamıyorum aslında... bazı şeylerde kendiliğinden olmalı insan sevilmiyorsa birileri ve hiçbirşeyde sana bunu bile bile hissettirmiyorsa aslında suç pek sendede değildir bunların üstüne birde benim gibi gerçekten başka yaşamaya dair sebebin yoksa ölümle yaşamın arasındaki ince çizgide gider gelirsin benim tarafımda gerçeğimde belli aslında ama hayatta bazı şeylere sözüm olduğu için ve vermem gereken son bir savaş olduğu için şimdilik de olsa isteksiz ve bitik bir şekilde yaşıyorum...
Mümkünse haber izlerum evdekiler bir şekilde acıyor kulak misafiri oluyorum ama yine başka şeylere bakmaya calışıyorum gerçekten hep şiddet olumsuz karamsarlık aşılıyor zaten hayat kolay değil iyisiyle kötüsüyle bunca şeye rağmen güclü mutlu olumlu ruh halinde olmaya çalısmamız gerekiyor iyi bir hayat için
Ruh sağlığını korumak ancak as düşünmek ile mümkün. Bir de sevilip sevilmekle. Çünkü sevdiklerimiz bizi hayata sıkı sıkıya bağlar. Onların sağlığı en önemli gündemimiz olur.
Teşekkürler ☺️
Rica ederim
Rica ederim☺️ emoji unutmuşum :D
Hahha tamamdır görev başarılı 😅
İki tane sakinleştirici var biri bebek biri kedi :D ikisinden birini alıyorum muhakkak
@Berivann6 evet tavsiye ederim
Teşekkür ederiim🌺
Rica ederim 🌸
Cevap
6Cevap
Ruhum savaşçı bir ruhtur. Sorun her neyse ben soruna değil daima çözüme inanırım ve çözüm üretmek için herşeyi yaparım. Mücadele sonrası zafer kazanmak en değerli hediyedir. Kimseyi ruhumdan daha güçlü görmüyorum böylelikle hiçbir s@lağın beni üzmesine müsaadem olmuyor. Herkes bana karşı giderleri tıkanana kadar ellerinden geleni artlarına koymasınlar🍀🗝️
Ruh sağlığımı korumak için bazı şeyleri görmezden gelirim rahatsız olduğum konuları detaylı düşünmekten kaçınırım yoksa aklımı kaçırabilirim 😄
Önce kendimle çok güzel bir kavga edip sonra kendiliğinden toparlanmasını izliyorum. Yanlışlarımı bildiğim zaman kolay oluyor.
Ruh sağlığımı korumak için bazı insanlardan uzak duruyorum. Kendime değer veriyorum. Vermeye çalışıyorum.
Barış kardeşim, demin biri geldi soruma ahmak ahmak cevap verdi kaçtı 🤣 gel de bu günde bile ruh sağlığını koru 😕
Bakim ne demiş
Olayın evveliyatı şöyle: ben sabah saatlerinde bir soru sormuştum: “Reddedilmek yakışıklı bir erkeği mi, güzeller güzeli bir kızı mı üzer?” diye. Sonra bu arkadaş da geldi laf sokar gibi cevap verdi. Ben de onu test eder gibi cevap verdim ama ona laf atmadım. K*hpe dedi, sonra da kendini bilmen ne güzel dedi ve engelledi, ben de şok oldum.
Sorunum linkini alıyım
Kendi kendime konuşuyorum sjdfd işe yarıyor bence
İyi düşünüyorum, meditasyon yapıyorum, kişisel bakımıma dikkat ediyorum
Ruh sağlığım zaten bozulmuş bozulacağı kadar korusak ne olur korumasak ne olur
"Valla saldım çayıra Mevlam kayıra" modundayim.
Müzik dinlerim
Kahve, kitap, klasik müzik, yürüyüş bunlar benim modumu yükseltir.
İnsanlardan izole ediyorum kendimi 😁
Millete musallat oluyorum lo
Kizlardan uzak duruyoruz
Ruhumu teslim ediyorum 🤣
bişey yapmıyorum iyice bozulsun TwT
Koruyamadım ben... Help
Bol kitap okuyorum
Pozitif düşünüyorum
Ruh sağlığı mı? O ne? Yeniyor mu?
Meditasyon olumlama
Koruyamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?