Bir şeyi çok isteyip elde edemeyince " Nasip" mi dersin yoksa isyan mı edersin?

📍Bazen isyan etsemde en sonunda yolum " Nasip değilmişe " çıkıyor...

Bir şeyi çok isteyip elde edemeyince " Nasip" mi dersin yoksa isyan mı edersin?
Cevapla