#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Ruh ve zihinsel kaynaklı iklim yaşar mı insan? Bu her daim değişiklik gösterir mi?⭐
#tubasueda 🍀🍀
⭐ Ruh ve zihinsel kaynaklı iklim yaşar mı insan? Bu her daim değişiklik gösterir mi?⭐
#tubasueda 🍀🍀


Ben de buna inanıyorum. İnsanların hayattan ne aldığı ve ne beklediğiyle ilgili biraz.
Olabilir. Mesela kışın tebessümle kar soğuğunun bile gölgesine geçmek gibi 😊
🌹☺️☺️☺️☺️🌹
Cevap
2Cevap
hayattan ne bekliyorsan
iklimin o aslında diye düşünüyorum ben..
Evet Bence Yaşar Şekerim :)
Peki şekerim 😁
Benim mevsimim tıpki Antalya’nın bu mevsimi gibi. Ne üşütüyor nede çok sıcak! Öğlen denize girilir. Akşam örtüyle yatılır.
İkilem bir yqna ben içimde iki ayrı kişinin savaşını veriyorum qdjwnden
Evt yaşarlar yaz bunalmislik sikilmislik ama mutluluk ve rahatliktir kış çaresizlik sonbahar pişmanlık ve ilkbahar yeniden doğuş ve yeni baslangiardir
Az bulutlu mutedil dalgalı benim
Bazen canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?