Farklılık arıyorum
Elinde çantanla hiç bilmediğin bir şehre yerleşecek olsan hayata nereden başlardın?
Farklılık arıyorum
O kadar yoruldum ki sıfırdan bir hayata başlamak istiyorum
Sıfırdan bir hayata başlamak oldukça fazla enerji sabır heves merak çabuk karar verip uygulama gerektirir. sende varsa hiç durma yaş ilerleyince adım atamiyorsun yerinden düzen bozulsun istemiyorsun.
Önce ilçeyi değiştir baktın değişen bişey yok şehir değiştirirsin. Çevre gerçekten çok önemli aile ve sosyal hayatın için.
Kendi aileni kurman için demistim
İnsan her daim yalnızdır onu boş ver sevdiğin saydigin bir kaç kişi olsun çok insana gerek yok.
Tanımadığın biriyle sohbet seni bir yere kadar götürür iyi bir dost edin illaki vardır çevrende. iyi gözlemle cebrendekileri
Geçmişimi her şeyimi geride bırakırım adimi soy adimi degistiririm guzel sakin bi yerde evimi tutarım herkesten uzsk kafamdaki düşünceleri birakabilirsem muhtesem olur
Büyük şehir tercih ederdim o kalabalıkta kaybolmak ve hiçkimsenin beni fark etmemesini isterdim
Cevap
8Cevap
Asla İstanbul'dan başka bir yerde yaşamam.
Kalmam
Rize
Mewketim ve evimin deniz manzarası var orada
Antalya olurdu benim için
Bunu 3 kere yaptım.
Gittiğin yere kafanda birlikte geldiği için düşüncelerinden kurtulamıyorsun inan hiç bir şey değişmiyor.
Ne anlatayım
izmşt kocaeline ya da sakarya adapazarına taşın istersen
Ben seviyom izmit kocaeli ve sakarya adapazarını ve orası ne çok biyük neden çok küçük iyi diye düşündüm
Ama tabi izmitte ya da sakarya adapazarında çevre bulabilcekmisin kendine göre yeni arkadaşlar ve iş ama arkadaş edinmeyi pek takmıyosan evleniceksen o zaman iyi olur diye düşünüyom tabi seçim senin
Sanada günaydın
Karar verdinmi ya da nereyi daha uygun gibi gördün düşündün aklında bi yer var mı
Başka bi ülke de olur mu. Olursa yeni Zelanda olmazsa da gökçeada olurdu
Deni çok güzel ama kalakalik olmayan bı yer harika olurdu
Karadenizin yaylaları
Bavul hazırlamakla başlardım
Şehir değişikliği yaparım
İzmir veya Bodrum. Ama en çok İzmir'i isterdim.
Şehri değil çevrendekileri değiştir
İlk once ev bulurdum.
Japonya
Yani belki saçma gelecek ama ben bir kız olarak arabalara aşırı düşkünüm
Ve bilinirki japon arabaları meşhur ve elektronik bir şehir Japonya Tokyo
☺️☺️☺️
Amsterdamm
Ortada dururum
Marmaris
Bir nedeni yok, gönlümden geçeni yazdım sadece.
Köprüden atlardım
Küfür etme abii ayıp ayip
Evden
Ev kiralamak
Sıfır.
Bulunduğum konumdan çok memnunum 🥰 TİFLİS
Bu yaşta seni kim yordu?
İstanbul.. Taşı toprağı altın derler
ADANA NDWKMZÖAÖXÖSMSMSMWLLW
Sakin sessiz bir kasabadan
Amasya isterdim.
Eskişehir
Adana
Başlamazdım
Bende aynı
Türkiyede çok zor
Denedim çünkü. Gerçi mesleğin varsa o kadar zorlanmayabilirsin
O da bende kalsın :)
İş bulup çalıştım yalnız yaşamaya çalıştım vs ama ekonomi çok zorladı
Dinazorun karnı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?