- Hiç bilmediğiniz bir şehir..
- Tanıdığınız kimse yok..
- Güzel bir kiralık ev bulmuşsunuz ve eşyalarınız var.
- İş arama derdiniz yok, işiniz hazır.
Sıfırdan başlangıç yapmaya cesaretiniz olur muydu ve ister miydiniz?

Sıfırdan başlangıç yapmaya cesaretiniz olur muydu ve ister miydiniz?

Evet ben isterdim tabi ki sadece bilmediğim bir şehirde değil tamamen komple ülkeyi değiştirmek isterdim. yani bütün bu hayatımı geri de bırakmak ya da bir daha dönmemek tamamen unutmak isterdim yeni çevre yeni arkadaşlar kısaca yeni bir hayat isterdim ben
Kesinlikle isterdim.. yani cesaretim var; maddi yönden iyiysem ve gerçekten yaşadığım ülkeden bıktıysam neden olmasın. Zorluk, değişiklik yani başka insanlarla tanışma, yeni şeyler öğrenmek çok enteresan aslında 😊
Cevap
35Cevap
Aşırı isterdim bunu aşırııı!!! Olacak bir gün, buna tüm kalbimle inanıyorum. Şebnem Ferah gibi haykıracağım bir gün "Sil baştan!" Diye. 🪁
https://www.youtube.com/embed/g4GsCfnGho8Yaparım çokta güzel yaparım ahh ahh Allah'tan hayallerden vergi almıyorlar, yoksa onu da yapmayacaktık hfhfhf
Tamam, yalnızlığı severim. Ki en büyük hayalim de yalnız bir hayat sürmek. Fakat yapayalnızlık farklı bir boyut. Hayatımda eskiye dönük tek bir insan bile olmayacaksa sıfırdan bir başlangıç yapmam zor olur. Manevi desteğe mutlaka ihtiyaç duyarım.
Evet bunu düşünüyorum aslında Eskişehir'e gitmeyi ama iş açısından şu an bulunduğum konum çok iyi olduğu için benim açımdan şu an şartlar el vermiyor ama bir gün Eskişehir'de sıfırdan bir başlangıç yapmak isterim.
Sen herşeyi hazırlamışsın bize de sadece evet evet evet demek kalmış 😄
Uzun süre üzerinde düşündüğüm ama cesaret edemediğim bir konu.
Gerekli tüm şartlar hazır ama sanırım doğduğum toprakları bırakmak ağır geliyor.
Riskleri göze almak genelde hoşuma gitmez. Yeni şehir yeniden başlangıç, riskler barındırıyor. Bu yüzden mevcut düzeni korumak, daha iyi görünüyor kendi açımdan.
Bu kadar olumlu imkan yokken yapmayı düşünüyorum ben o dediğini.
Hele bir de işim hazır olacak, eşyam olacak da ben düşünme gereği duyacağım...😂
hayır istemem. kurulu düzeni seviyorum. kök salmayı.. denize açılan tanıdık sokakları... eve dönüş yolunu seviyorum...
İstemezdim İstanbul evet pahalı bir şehir
Ama buraya alışmışken başka bir şehire
Sadece tatile gidebilirim ayrılamam
Hayır istemem ben sevdiklerime bağlıyım yapamam.
İki kez yaptım ve yine yapabilirim sıfırdan başladım ve çok mutluyum.
Az insan bol huzur...
Gerçekten şu anki ekonomik koşullarını böyle bir şey istemezdim yani insan mevcut oturabildiği bir evi varsa haline şükretmesi gerekiyor artık
Isterdim iyi olur aslında. Psikolojidede geçiyor yenidwn baslamak ya kendini değiştir ya da çevreni iyi olur
Buna benzer bir durumu 3 yıl önce yaşadım zaten. Hayata en baştan yön verebilecek güce sahibim, her zaman
Bunun için öyle birisi lazım ki bana gittiğim yer kötü bile olsa sırf onun için iyi bakabileyim.
Sağlam nedenler lazım.
İstanbul’da değilde başka şehirde yaşıyor olsaydım hiç düşünmeden giderdim tabi ki ama İstanbul’u bırakamam. Seviyorum bu şehri.. ⭐️ 🧚♀️
Okumaya gidince aynı böyleydi. Farklı kültür farklı coğrafya her şey farklı ama öğrenmek çok zevkliydi. Şimdi online eğitime geçildi ama olsun.
Kesinle uzun zamandır yapmak istediğim bu zamanla oda olacak inşallah. Sıfır başlangıç yapmaya hazır gibiyim.
öyleyim zaten. Normal bi şey. Hayatım değişmedi sadece mekan değiştim. Hayatımı değiştirebilseydim daha iyi hissetirirdi
Evet isterdim sonuçta garanti bir işim dayalı döşeli bir de evim varmış. Sevdiğim insanlardan vazgeçebilseydim giderdim bile belki
Bu yer tam olarak nerde is var ev var esya var allahtan belamimi isterim 😂 bavulumu bile toplamam konum at yeter
Evet bunu çok istiyorum. Hayatımda tanıdığım insanları hiçbirini tanımadan sıfırdan hafızamın silindiği yepyeni bir hayat istiyorum.
Türkiye sınırları içinde olmayacaksa ben varım.
Bu bana epey iyi gelirdi cesur bir insanım baya rahat olurdu
Kiralık bir ev değil kafadar bir insan ve karavan olursa neden olmasın ‽
Kendi şehrimde buna imkan bulamamışsam, kendimi düşünmek zorunda olduğum için yapardım.
Yanımda sevdiğim insan veya arkadaşım olursa evet isterim
Türkiye ve şeriat ülkeleri hariç bir ülkede sıfırdan başlangıç yapmak bile istiyorum.
Bunun için önce money olmalı sayın Adminim benim gözüm kesmiyor ☺️
5 yıl önce yaptım bunu. Tavsiye eder miyim kaybedecek bir şeyi olmayanlar için ederim
Detayı okurken bile insan mutlu oluyor, gerçeği nasıldır kimbilir?
Kesinlikle isterim. Çünkü bir şeyleri kendi başıma başarabilmek benim için motivasyon kaynağı.
Bunu 17 yaşımda yapmıştım. Çok zordu. Ama güzelde olmuştu kendinize inanın yaparsınız
kriterler buysa bunu herkes ister zaten çünkü herkesin sıfırdan bir başlangıça ihtiyacı var
cesaretim olur du isterdim de babam izin vermez. benzer bir durum yaşadım da.
Ev ve iş olduktan sonra yer/kişi ve kişiler önemli değiller.
İş arama derdim yoksa ev konusunda da problem yoksa tabii 😂😂
Yapardım 🙂bazen sil baştan yapmak için en güzel yöntem ve imkan
Çok çekici geliyor. Yeni bir şehir yeni sokaklar, yeni insanlar.
Keşke
İç Anadolu da ufak bir şehir de
Bı 500 000 TL param olsa sıfırdan başlardım
Bu dediğin şeyi 4 yıl önce Konya'dan İzmir'e gelerek yaptım.
Param sınırsız olacaksa okey yoksa dermanım yok gayri🥀
Yok be yeniden çar kasmak çok yorucu olurdu. Ben kaldığım yerden devam ederim 😄
İsterim.
Planlarımın arasında var zaten.
Ama zaman belli değil.
Yurtdışına gitsem orada işim olsa dilde var zaten daha ne isterim
Bunu yaptım bir kaç kez fazlasıyla yorucu ondan istemiyorum artık.
Sessiz, sakin bir kasabaya yerleşmek istiyorum. Bu imkanlar olmasa da olur..
benşm için çok zor bır karar olur , yeni bir düzen kurmaya yetecek hevesim veya sabrım var mı bunu öğrenmek için çok iyi analiz etmelıyım , ileri görüşlü olmalıyım ince eleyip sık dokumalıyım
Tam da istediğim şey zaten koşa koşa giderdim.
Yaptım ve eskiden yaptığım hatalardan ders çıkardığım için yeni baslangicimda nasıl biri olacağımı daha açık sözlü olmam gerektiğini falan daha dikkatli oldum değişmeye çalıştım ve daha huzurlu mutlu hissediyorum
Başta tatlı da gelse yeni bir ortama girmek yerine bildiğim yerde kalmak daha güzel çünkü çok emek verdim.
Soruyu gördüm aklıma Şebnem Ferah geldi🙂
https://youtu.be/yjGigzkkXMM
İnsan nereye giderse gitsin, kafasındakiler ve kalbindekiler de onunla birlikte gelecektir;o yüzden ben bir etki edeceğini düşünmüyorum.
Çok uzak olmayan bir zamanda bunu yapmayı planlıyorum..
Tanıdık yüzler yok ama yeni tanıyacak insanlar var bilemedim yeni başlangıç yapmak için iyi bir sebebim olmalı
Bu şartlar olmadan bir kaç kez yeniden başladım. Yetmedi Kendi şehrime yabancı oldum yine yeniden. Başladım bunlar basit şeyler
Bu fırsatı elimin tersiyle birisi için ittim kafasız ben şimdi o da yok gibi bir şey, ben de kalakaldim kışın ortasında modu
Tam olarak yapmayı planladığım şey ama ben daha sessiz sakin yerler tercih ederdim
Ben sabit duramıyorum zaten yaşamadığım şehir kalmayacak böyle giderse 😂
2 kere yaptım, alışıyorsun ama bir ayağın terk ettiğin şehirlerde yine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?