İnsanlara çabuk bağlanma hastalığından nasıl kurtulurum?

Üzerimde büyü mü var diye düşünmeye başladım ciddiyim ya çok sevgiye aç bir insanim ya da hasta filanim yani biri bana çok güzelsin dese veya bişey anlatırken gülümsese vs filan unutamıyorum o kişiyi neden böyle oluyo hemn aşık olup unutamamak
İnsanlara çabuk bağlanma hastalığından nasıl kurtulurum?
Cevapla