Ks’de mesajlaştığınız birinden fotoğrafını istemek hakkımız mıdır yoksa kabalık mıdır?

Ks’de mesajlaştığımız birinden fotoğrafını istemek hakkımız mıdır yoksa kabalık mıdır?
Yani benim görüşüm saygı çerçevesinde iki insan en azından birbirini görmelidir.
Hakkımızdır
Kabalıktır
Çekimser
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ks’de mesajlaştığınız birinden fotoğrafını istemek hakkımız mıdır yoksa kabalık mıdır?
Cevapla