Ayni sinifta oldugum ozellikle erkekler cok soguklar selam iyi aksamlar demiyorlar nedeni ne ki? Unide boyle mi oluyor?

Sadece kendi aralarinda konusuyorlar

Ayni sinifta oldugum ozellikle erkekler cok soguklar selam iyi aksamlar demiyorlar nedeni ne ki? Unide boyle mi oluyor?
Cevapla