Hayatınızdaki insanları nasıl çıkartıyorsunuz?

En samimi olduğum insan bile olsa bilmiyorum ya sarmıyor eski heyecanı tadı kaçtığında engelleyerek hayatımdan çıkarıyorum bu normal mi bilmiyorum ama konusmak istemediğimi belirtmeye çekiniyorum ya da engelledikten sonra gelip ulasıyorlar yine iletişim kopukluğu olup engelliyorum

Hayatınızdaki insanları nasıl çıkartıyorsunuz?
Cevapla