İnsanoğlu neden böyle amaçları ne lütfen soruyu okuyup mantıklı cevap yazar mısınız?

Öncelikle bu davranış her yerde mi böyle bilmiyorum, ama benim bulunduğum yerde fazlasıyla cahil kitlesi mevcut. Ben bedensel engelli bir kadınım her ne kadar engellimi takmamaya çalışsam da, bazı insanların konuşmalarından dolayı üzülüyor içime atıyorum. Mesela bana “ay nede güzel bir kız sakat mı vah vah Allah şifa versin” diyen kişiler, kendime bakım yaptığım zaman da “ooo sakat ama kendini de seviyor” diyen ise yine aynı kişiler… Gerçekten insanoğlu bize acıyor mu yoksa bizim yaşamamızı istemiyorlar mı anlayamadım bir türlü. Gamsız biri de değilim maalesef baya etkileniyorum bu cümlelerinden benim gibi iyi kalpli bir insan böyle kişilerin benden beter olmasını diliyorum artık. Çok vicdanlı merhametli biri oldum hep insanların iyiliğini istedim mutlu olmalarını diledim ama bakıyorum da bana acıyan yokmuş meğerse… Artık kim iyi kim kötü bilmiyorum

İnsanoğlu neden böyle amaçları ne lütfen soruyu okuyup mantıklı cevap yazar mısınız?
Cevapla