Yani huzursuz olmak neden hoşlarina gider ki
Yoksa sürekli mutlu olunca mutluluk mu batiyor acaba
Yoksa sürekli mutlu olunca mutluluk mu batiyor acaba
Kimse düzgün giden iletişiminde yok yere huzursuzluk çıkarmaz diye düşünüyorum vardır anlaşmazlıklar değil mi
Haklısın birtanem
Cevap
1Cevap
bence dengesizdir
kendi yarattıkları kaos ve problemlerle ilgi çekmeye çalıştkları için..
Bazı insanlar kaostan besleniyor maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar