Ben uyandırmaya çekiniyorum çünkü çok huysuz oluyor. Bu yüzden hayatımı sorguluyorum😪 kahvaltı mı hazırlasam acaba

Ben uyandırmaya çekiniyorum çünkü çok huysuz oluyor. Bu yüzden hayatımı sorguluyorum😪 kahvaltı mı hazırlasam acaba

Merhaba, pek öyle bir şey yaptığımı hatırlamıyorum. Sessizce oturulması ve kişinin kendi halinde takılması taraftarıyım. O yüzden siz de kahvaltıyı hazırlayabilirsiniz tabii ki. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Ben genelde yatılı kaldığım yerlerde çok erken uyanırım ama beklerim ev sahibini uyandırmak uygun olmaz.. açarım kitap okurum dışarıyı izlerim ama sen kahvaltı hazırlayabilirsin hem hoşuna gider..
Balkonda bir sigara içer, yatakta ecelini bekleyen kurbanlar gibi beklerim.. 😄
Teşekkür ederim..
Rica ederim
Yok direkt mutfağa gider çay demlerim, yatılı kalmışsam o kadarını da yapabilirim. Genellikle gitmem misafir de sevmem🤭
Rica ederim🥰
Cevap
11Cevap
Ev sahipleri kankalarım olduğu için uyandırıyorum
Hayır uyandırmıyorum
Bilerek son ses alarm kurarım ve kapatmam uyuyormuş taklidi yaparım
Şeytanlık desen var
Evim dışında bir yerde kalmak çok zor benim için. Epey erken uyanıyorum çünkü. 🙄 Kitap okuyorum veya tanıdık biriyse kahvaltı hazirliyorum.
Ev sahibi kalkmadan yataktan çıkmam. Zaten misafir olduğumda hepsi erkenden kalkıp sofra hazırlar.
Yatılı kişi kim mesele bu benim için kaldırma konusu bu şekilde başlar
Eğer akrabam ise hayır. Öyle otururum.
Arkadaşımda kalıyorsam son ses müzik açabilirim.
Yok, uyanmasını bekliyorum.
Kesinlikle uyandırmam bir ikincisi kimsede yatılı kalmamaya çalışırım
Ben bi keresinde hazırlamıştım 😂
Ocağa çay için su koyup uyandırıyorum 😅
Yatağımdan dahi çıkmam.
Ev sahibi beni uyandırıyor gkpg
Niye uyandırayım dkkdkd
Uyandırmam
hayır herkesin uyanmasını beklerim
Uyandırmam
Uyanmasını beklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?