Yoksa kıyamaz misiniz
Evet
Hayir
Bazen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayır tabii ki uyandırmam benim en büyük kızdığım olaylardan bir tanesidir ne olursa olsun uyuyan bir insanı hiçbir şekilde rahatsız etmeyi sevmem çünkü çok sinir bozucu bir şeydir, yani ben uyuyamıyorum diye karşımdaki uyuyan insanın o en güzel vaktinde onun uykusundan bölmek kadar büyük bir saygısızlık yoktur bu yüzden tercih etmem böyle bir şey yapmayı
Cevap
5Cevap
Hayır uyandırmam tabi ki de
Ah be ablacım sevgilim olduğunda onu düşünürüz o yüzden üstüme alınamıyorum kusura bakma
Uyandırmam çünkü bencil bir kişilik değilim
Ben uyuyamıyorsam o da uyuyamaz 😒
Tvaiki uyandırıp isirrim
Teyze Allah aşkına sen neyin kafasını yaşıyorsun?
Sen uyandırma bence, yazık olur adama :)))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?