Baş sağlığı mesajından bir anlam çıkarmalı mıyım? Yoksa insani bir şey mi?

Eski erkek arkadaşım anneannemin cenazesine gelmişti uzaktan bir akraba oluyor. 1 sene önce çok hakaret ederek kötü ayrıldık daha asla konuşmayız diyorum numarasını falan sildim ben. Cenazenin olduğu akşam basın sağ olsun Allah nenenin mekanını cennet eylesin sizede sabır versin yazmış. Amin teşekkür ederim yazdım. Ama o kadar hakaretten bilmem neden sonra yazdı yine. İnsanı birsey mi yoksa yazmasinin altında birsey var mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Bjr sürü qkraba var daym var teyzem var kuzenlerim var. Neden hakaret dolu mesajlardan sonra gece saat 2 de bana baş sağlığı mesajı atıyor ne gerek var
Baş sağlığı mesajından bir anlam çıkarmalı mıyım? Yoksa insani bir şey mi?
Cevapla