Artık hiçbir şey umurumda değil, hiçbir şeyden beklentim yok. Bu normal mi tükenme mi?

Kim girmiş hayatıma kim çıkmış ne oldu ne bitti umurumda değil. Eskiden aşırı takılırdım şimdi istesem de umursayamıyorum.

Artık hiçbir şey umurumda değil, hiçbir şeyden beklentim yok. Bu normal mi tükenme mi?
Cevapla