
EVET :)
HAYIR :(
Hmmm.. BAK GÜZEL Bi SORU.. :D
BiLMEM Ki seviyormuyum aceba? :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kendimi severim ama olmak zorunda olduğum ortamlar yüzünden kendimi tam tanıyamadım. Karşı tarafı da kendini de tanımanın en iyi yolu onu ait olduğu ortamda görmek bence.
Hatta bu konuda hassasım o yüzden yıllardır hayatımda kimse yok zaten hayatıma birini alırsam hemen hemen cinayete teşebbüs olabilir bazı özel konulardan sebep o yüzden böyle çok iyi
Evet, seviyorum. Mümkün olduğunca kendimle baş başa kalmaya çalışıyorum. Bana benden iyi gelen başka bir şey daha yok.
Akşam 21.00 den sonra tek çıt sesi ve ışık dahi yok🙂 Ben bana teslimim...
😂😂😂
Ne güzel anlaşıyorsunuz😂😂 bilgim yok yazmış @sezen33, ona güldüm😂
O kadar da değil 😂😂😂
Cevap
44Cevap
Kendimi çok seviyorum
İnsan tek başına daha mutlu şahsen ben öyleyim huzurluyum
👍👍👍😅
- Beni seviyorum
+ Gerçekten mi?
- Evet. Susadım mı?
+ Susadım
- Suyu uzatır mıyım?
+ Hayır ben uzatırım, kıyamam bana.
- Ee ben bir şey söylemedim.
+ Tamam tamam ben de beni seviyorum.
Çok kavga ediyor olsam da ne yapayım katlanıyorum.
Teşekkür ederim.
Bazen evet, bazen hayır..
Bir çok sevmediğim yönüm var. Pek çok hatalarım da.
Dengeli olmaya çalışıyorum. Çünkü hayattayım.
Kendimi ve kendimle başbaşa kalmayı seviyorum :)
Elbette kendimi seviyorum bana bişey olursa yaşayamam
Severim kendimle kalmayı çok güzel sohbet çıkıyor 😂
Kendimi seviyorum ve yalnız kaldığımda daha çok seviyorum barışığım kendimle
Bazen seviyorum bazen sevmiyorum ama yalnızlık tam bana göre kendimle başbaşa kalmayı severim.
Hep iyi niyetimden kaybediyorum onun dışında iyi sayılırım
Kendimi severim kendimi sevmeden başkasını sevemem kiii @amanoof
Eskiden yalnız başına sinemaya gitmekten çok hoşlanırdım ama nedenini bilmiyorum :) Narsistlik derecesinde sevmiyorum tabi de gene de kendimi seviyorum.
Kendimle mecburen yalnız kalıyorum ama kendimi ne seviyorum ne sevmiyorum denebilir.
Bazen yapıyorum. Terapi gibi. Kendimi beğeniyorum ama hakkını tam vermiyorum.
Bazen eskisi kadar olamıyor
Sevmeye kendimden başladım 😄
Tatlı çocuğum seviyorum kendimi 😄
Ahaha 😂
Hayır kendimi sevmiyorum
Seviyorum yanlız kalmak istemiyorum
46 yaşında güven eksikliği😂
😂 😂 😂
Evet severim , kendimle yalnız kalmayı da severim.
En sevdiğim..
Bayılırım.. 😄
En çok kendimi seviyorum benden başkası yok herhalde
Severim, tek başıma zaman geçirmek de ara ara hoşuma gider.
Yok yaaa eşim nere gitsem yanımda yalnız kalmak pek mümkün değil 😄😄
Tabikide çok seviyorum kendimi. Ayrıca en çok yalnız yaptığım aktivitelerden hoşlanıyorum ☺️
Ben kendimi sevmeyi de kendimle zaman geçirmeyi de öğrendim çok güzel bir his gerçekten herkese tavsiye ediyorum
Hem yalnızım hem kendimi seviyorum
Kendimi seviyorum evet yanlız da kalıyorum
Evet ve daha çok mutluyum.
Ama çok yıpratıyorum sen
Kendimle yalnız kalmayı biliyorum
Kendimi severim
Evet kendimi ve yalnızlığı seviyorum
Hemen hemen sürekli yalnızım zaten.
Şüpheliyim kendimden
Kendi kendimi eğlendirebiliyorum
Kişilik olarak sevmiyorum kendimi
Seviyorum, canım kendim
En önemli şey insanın kendisini sevmesidir
Çoğunlukla kendimle yalnızım.
Pek sevdiğim söylenemez
Evet severim keratayı
Hergun seviyorum oksuyorum
Evet. Kendi kendime zaman geçirmeyi severim
EVET
Evet
Evet
Ben hep yanlızım
Bazı şeylere aciz kaldığım için hayırr
EVET
Güzel soru
Seviyorum :)
Her zaman yalnızım.
Ben hep yalnızım
Cok severim ❤ben❤
Hayır
Evett ❤️
Daima yalnız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?