Kişilik & Karakter Kendinizle aranız nasıl? kendinizi seviyor musunuz? tolstoy_ Takip Et Xper 6 Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor İyi mı , yoksa bozuk mu aranız kavgalı mısınız? Güncellemeler+1 yıl Bizimde biraz bozuk aramız, nasıl topraklarım acill taktik plizz Kendinizle aranız nasıl? kendinizi seviyor musunuz? Cevapla Sevgi Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Whisky_Chocolate Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Kendimle aram hep iyi oldu. Kendimi çok seviyordum ama bu aralar hiç anlaşamıyoruz 1 0 Yorumla
Sensei13 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl Nefret ediyorum ondan Hatta Aynaların önünden eğilerek geçiyorum 0 0 Yorumla
Gölgesizkarakter Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Kendimle aram gayet iyi. Güzel anlaşıyoruz. 0 0 Yorumla
cansugung Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hergün saç başa kavga ediyoruz jwjw 0 2 Yorumla BendenizEmreniz +1 yıl Sonra da bana şikayet ediyorlar birbirlerini sndndnd Yorumla cansugung +1 yıl @BendenizEmreniz haha evet Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kendimle aram hep iyi oldu. Kendimi çok seviyordum ama bu aralar hiç anlaşamıyoruz
Nefret ediyorum ondan
Hatta Aynaların önünden eğilerek geçiyorum
Kendimle aram gayet iyi. Güzel anlaşıyoruz.
Hergün saç başa kavga ediyoruz jwjw
Sonra da bana şikayet ediyorlar birbirlerini sndndnd
@BendenizEmreniz haha evet
Ayna yı perdeyle kapattim.
Aşırı iyi, çok seviyorum kendimi
iyi değil hiç.
Çok seviyorum
Çokkkk seviyorum.