Neden bir tane dengesiz yüzünden bütün erkekleri / kadınları bir tutuyorsunuz?

İnsanların hayatına çeşitli insanlar giriyor herkes 4x 4 lük değil ama herkesin eksileri artıları olsa da karaktersizlik başka. karakteri bozuk olanlar sizinle zorla birliktelik kurmuyor sizde istiyorsunuz. Onların karaktersizliklerini de anladıktan sonra neden bütün erkekleri / kadınları o karaktersizin yüzünden yargılıyorsunuz?

Neden bir tane dengesiz yüzünden bütün erkekleri / kadınları bir tutuyorsunuz?
Cevapla