Ya bazen aşırı utangaç olurken bazen de aşırı rahat oluyorum sizce bu garip değil mi?

Bence çok garip
Ya bazen aşırı utangaç olurken bazen de aşırı rahat oluyorum sizce bu garip değil mi?
Cevapla