genclik
Güzellik
Sağlık
her şey geçici birtek yaşadıkları kalıyor imsana
Yaş gidiyor hayattan memnun musunuz ben ne kendimden ne de hayattan memnunum
genclik
Güzellik
Sağlık
her şey geçici birtek yaşadıkları kalıyor imsana
Yaş gidiyor hayattan memnun musunuz ben ne kendimden ne de hayattan memnunum
Bir bakıma doğru çocuğun oyuncakla oyalandigi gibi oyalaniyoruz dünyada ama yine de hayat çok güzel. Hiçbirimizin hayati 4/4lük tamda istediği gibi değil büyük ihtimalle de olmayacak. Ama bazen sıradan bir günde sıradan bir insan olarak sadece nefes almak bile güzeldir.
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?