Karşılıksız yaptıklarımız neden artık sorumlulugumuz gibi hissettirilir?

Hepimiz gerek ablasına, gerek kardeşine, anne babasına veya yakın bir dostuna iyilik yapmıştır. Nedense yapılan iyilikler bir zaman sonra üzerine yapışır insanın. Sanki herzaman yapması gereken görevi gibi olur. Artık yapmak istemediğini belirttiğinde de dünyanın en kötü insanı olursun. Yaptıkların görülmez de sadece bir kereye mahsus yapmaman göze batar. İnsanoğlu ne kadar nankör...

Karşılıksız yaptıklarımız neden artık sorumlulugumuz gibi hissettirilir?
Cevapla