Cok mutsuzum insanlara gore yasamaktan biktim baskıdan biktim sizce deger mi?

11 yasında oyuncaklar karsiliginda tesetture girdim sonra cikmam istedigimde dinle korkuttular beni ama cikmak istiyorum artik 11 yasinda 25 yasina kadar o kadar nefsimle savas icindeyimki boguluyorum sorumlulugunu yerine getirememenin zorlugu cikmak isteyip Allahin emrine karsi gelmenin vicdan azabi bir yandan asla icimden gelerek tesetture girememenin zorlugu vs asiri yordu hayattan soguttu beni herseyden biktirdi gencligim bitti dert ede ede cevre baskisiyla felan bilincli sekilde kapanmadjm suanda farz diye degil tarz diye ustumde tasiyorum icimden kalbimden gelmiyor zorladim olmuyor. Insanlar sanki or... luk etmisim gibi davraniyorlar. Mutsuzum zerre hayattan keyif almiyorum
Cok mutsuzum insanlara gore yasamaktan biktim baskıdan biktim sizce deger mi?
Cevapla