Takıntılı bir insanım? Nasıl kurtulurum takintili olmaktan? ince detaylari kafaya takıp üzüyorum kendimi?

Çok asiri derecede takintiliyim. Örnek 2 yil unutamadiim onu en sonda gitti baskasiyla evlendi. Neden yapti bunu bana. Hic sevmedimi özliyormu dusunuyormu 2 yilimin HER SANIYESI abartmiyorum onu dusunerek gecti. Şu an gecti sükür. Rabbim korumuş imtihandi demekki. Ama genel de takintiliyim mesela is yerinde moladan 2 3 dk gecikiyim hakkimda klnusuyolar molasini uzatiyor falan dediklerini dusunup hizli hizli yuruyorum. Sonra lazere gittim. pazartes biraz kizariklar oldu 2 gun taktim ya gecmezse diye? Mahvoldum? Genel olarak herseyde böyleyim biri biseymi dedi 1 hafta tak.

Napabilirim takintidan kurtulmak icin? Nolur yRdim edin..

Takıntılı bir insanım? Nasıl kurtulurum takintili olmaktan? ince detaylari kafaya takıp üzüyorum kendimi?
Cevapla