Çok asiri derecede takintiliyim. Örnek 2 yil unutamadiim onu en sonda gitti baskasiyla evlendi. Neden yapti bunu bana. Hic sevmedimi özliyormu dusunuyormu 2 yilimin HER SANIYESI abartmiyorum onu dusunerek gecti. Şu an gecti sükür. Rabbim korumuş imtihandi demekki. Ama genel de takintiliyim mesela is yerinde moladan 2 3 dk gecikiyim hakkimda klnusuyolar molasini uzatiyor falan dediklerini dusunup hizli hizli yuruyorum. Sonra lazere gittim. pazartes biraz kizariklar oldu 2 gun taktim ya gecmezse diye? Mahvoldum? Genel olarak herseyde böyleyim biri biseymi dedi 1 hafta tak.
Napabilirim takintidan kurtulmak icin? Nolur yRdim edin..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer