Hayatımda olan insanları yavaş yavaş çıkardım bazıları toksikti bazılarını ise ben kaldıramıyordum? dibi görmek bu mudur acaba?

Kendimi yalnız hissediyorum terapiye başlamayı düşünüyorum aslında korkuyorum da bundan ama artık yapacak başka bir çözüm yok

Doğru mu yapıyorum acaba veya bu depresyonun yalanları mı? sosyalleşemiyorum hayatımdaki eski şeyleri çıkarıp birsüre dinlenmek sonrasında da iyileşmek istiyorum depresyona girmeden nasıl pozitif birşekilde kendimi tamamlanmış iyileşmiş hissederim?

Hayatımda olan insanları yavaş yavaş çıkardım bazıları toksikti bazılarını ise ben kaldıramıyordum? dibi görmek bu mudur acaba?
Cevapla