Arkadaşlarimi toksik insanlari gecmisi falan sildim? Uzun bir sure tek kaldim psikoloğa gittim? Şu an neyapabilirim?

Ailemleyim şu an

Kurslara gidip sonrasında da yurtdışına veya en azından ailemden çıkıp birey olmaya çalışıcam 20 yaşına giriyorum 2 ay sonra

Sevgilim yok arkadaşlarım yok şu an konuştuğum insanlar var asosyal değilim spora yazilmayi düşünüyorum bu yaz kendime birseyler katicam ama gerçekten sevgilimin ve arkadaşlarımın olmaması biraz üzüyor

Bu Yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı çirkin de değilim ne önerirsiniz bana, şimdiden teşekkürler

Şunlar sanki tam beni animsatiyor

Arkadaşlarimi toksik insanlari gecmisi falan sildim? Uzun bir sure tek kaldim psikoloğa gittim? Şu an neyapabilirim?
Arkadaşlarimi toksik insanlari gecmisi falan sildim? Uzun bir sure tek kaldim psikoloğa gittim? Şu an neyapabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Arkadaşlarimi toksik insanlari gecmisi falan sildim? Uzun bir sure tek kaldim psikoloğa gittim? Şu an neyapabilirim?
Cevapla