Narsist biriyim nasıl düzeltirim kendimi? bu yüzden insanlarla sosyaleşe bilmiyorum arkadaş olamıyorum?

Biçok kişiden hep duygusuzsun senin kalbin yok kabasın sevilecek biri değilsin veya böyle giderse yalnız kalırsın diyorlar. arkadaş olamıyorum kimseyle veya beni manipüle edecek kişileri hep kendime çekip zarar görüyorum bu kişilerden

Ne yapabilirim sizce bu konuda

İnsanları kullanmak istemediğim için de bir yandan kendimi sabote ediyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Yani şöyle bir şey de var kimseyi beğenmiyorum ama beni beğensinler istiyorum ama bu kişi bana yakın olmaya çalıştığında korkuyorum yani neden böyle bir şey yapar ki bir insan diyorum çünkü ben de kimseyle yakın olmak istemem
Hem kendimi beğenmediğimden yani ben ona layık değilim diye düşünürüm hem de o kimki beni hakedecek biri değil vs gibi
Aşırı egolu biri beni genelde etkiler onunla arkadaş vegili vs olmak isterim sonra da nefret gibi bişey ederim bu kişiye
Benim sorunum kısaca ne
Narsist biriyim nasıl düzeltirim kendimi? bu yüzden insanlarla sosyaleşe bilmiyorum arkadaş olamıyorum?
Cevapla