Kimi insan yağmurda huzur bulur kimisi güneşli havalarda. Sizin huzur kaynağınız yağmur mu güneş mi?

Kimi insan yağmurda huzur bulur kimisi güneşli havalarda. Sizin huzur kaynağınız yağmur mu güneş mi?

Ben kış insanıyım yağmuru izlemeyi severim ama evde olmalıyım. Güneşi yazın, kışın yağmuru severim ama iki durumda da evde olmalıyım... Sanırım ev kuşuyum gezmeyi de bir o kadar severim o ayrı😅
İyiymiş. :D
Gün ışığı karanlık ruhumu emiyor
Yağmur müthiş hissettirir beni
Bende de aynı etkiyi yaratıyor.
Cevap
2Cevap
Ruhumu gün ışığı aydınlatır, yağmur yağmasını da severim ama o yağmur bulutları içimi sıkıyor...
yağmur bulutları
Hiç biri ruhum ölmuş benim elimde ampulle gezsem ruhum gene aydinlanmaz
O kadar kötü durumda olduğunu sanmıyorum.
Keske oyle olsa disardan her şey guzeldir🥲
İçini karartma bu kadar.
Benim elimde olan bi durum değil :)
Eyvallah. :)
Güzel soruymuş. Yağmur bulutları diyorum ☁️
Teşekkürler.
Gün ışığı, yağmurlu soguk havaları sevmem
Gün isigi
Güneş
Gün ışığı
Yağmur bulutları
Yağmur bulutları.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?