Beni böyle havalar ruhen daraltıyor modum düşük enerjim bitik bir şey yapma istegi gelmiyor nedense sizlerde durum nasıl arkadaşlar?


Kasvetli havalarda oturup film izlemek geliyor içimden. Güneşli günlerde dışarı çıkıp güneşi kucaklamak geliyor 🌅
Eic için teşekkür ederim 😇
Rica ederim
Olumsuz yönde etkiliyor ama Alanya güzel nem de yok
Ankara kapalı ve yağmur havası var kardesimm Alanya'da olmanın keyfini çıkar
Kasım'da geleceğim mecburen
Valla ben Alanya'da olsam bir daha Ankara 'ya gelmem şahsen yaz kış orada olurum valla yazlık olsa🤗
Şartlar öyle değil işte özel eğitim rapor yenilenecek abim yengem orada Allah nasip ederse yeğenim olacak
Anladım kardesim Allah sağlıkla kucağınıza abine yengeni tebrik ederim senide amca olacaksın galiba senide ederim mecbur döneceksin yani geri alanyaya gidersin yazın sonuçta hep var orası sağlık olsn
Aynen öyle teşekkür ederim Allah sağlık versin de bakalım
En iyi cevap için teşekkürler
Cevap
5Cevap
Ben yağmuru çok severim
Hiçbir şekilde ruhuma iyi gelmiyor o gün kahve içmek , sıcal tatlı bişeyler yemek ve kafamı dinlemek istiyorum ve tabiki Hayatı sorguluyorum..
Gece yağmur ve şimşek eşliğinde müzik dinlemeye bayılıyorum, ama eğer gündüz ise benim de ruhum daralıyor
Hiç sevmiyorum içim kararıyor. Direk yatma modu geliyor.
Uykumu getiriyor
Benim modum düşük oluyor içim daralıyor, Allah günah yazmasın
Hiç sevmiyorum, böyle havalarda konsantrasyon sıfır oluyor, durgun bir ruh hali alıyor..
Bana çok iyi geliyor zaten yağmur varsa benim en mutlu günüm olur o gün
Valla ben seviyorum hiç te boğulmiyorum
Huzurlu hisettiriyor bana çok severim
Ben daha çok seviyorum
Benim içim kapalı. Hava kapalı olsa nolurrr
bu havalada ayakta kalmaya çalışıyorum
Çok seviyorum huzur veriyor bana.
Çok severim böyle havaları
Tam benlik ya
Ben çok severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar