
yoldadır benimki birazdan gelir başımın belası.. bazı seylerı ınsan tek basına yenemiyor... kahvesacıherıf den hepınıze ıyıgeceler tabii bu sozcugun bır samımıyetı kaldıysa nazarınızda...

yoldadır benimki birazdan gelir başımın belası.. bazı seylerı ınsan tek basına yenemiyor... kahvesacıherıf den hepınıze ıyıgeceler tabii bu sozcugun bır samımıyetı kaldıysa nazarınızda...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kendinle baş başa kalırsın çünkü.. Sen söylersin, kendin dinler.. :))
Bu hep böyle olmuştur.. Kaynar kazanlar, açılır-kapanır defterler içten içe.. Sen söylersin, kendin yanar..
Offf sorma
Çağırırsan gelir tabii
denemedımmı zannedıyorsun...
Neyi
olmaz pek