Kimseye bir şey anlatamama, her şeyi içine atma durumu nasıl çözülür?

Ya çok fazla yüzeysel arkadaşım var. Ama kimseyle bir şey paylaşmıyorum. Çok sıkılıyorum her şeyi kendim yaşamaktan ama böyle alışmışım. Kendim geziyorum, kendim sorunum olunca kendim çözüyorum veya çözemiyorum ağlıyorum. Bu durum beni çok yoruyor zaten tek yaşıyorum.

Şizofren sananlar bile oldu beni.

Kimseye bir şey anlatamama, her şeyi içine atma durumu nasıl çözülür?
Cevapla