Bi arkadaş bana safsın dedi lütfen açıklamayı okuyun kendimi kötü hissediyorum?

Ben aslinda her şeyin farkında olan ve insanlara güvenmeyen biriyim. Ama bugün oyle bir şey oldu ki kendimi hala kotu hissediyorum. Arkadaslarimlaydim ve aramızda bi kaç kez gördüğüm bi erkek arkadaş vardı. Bi olaya üzüldüm ve gözlerim yasardi. Sonrasında vedalaşırken o erkek arkadaş bana cok safsın insanlara güvenen biri gibisin samimisin gözlerinden anlaşılıyor cok iyi niyetlisin böyle olma insanlar güvenme vs vs dedi. Bu nasihatten sonra o an canım acınası halde her şeye kanan biri gibi hissettim. Diğer arkadaşlarımın yanında dediği için kendimi daha da kötü hissettim. Düşünüyorum bej nerede yanlış yaptım. Normalde insanların dediğine alınan biri değilim ama buna da kim olsa kendini küçük düşürülmüş hisseder eminim. Lütfen yardım edin ne yapmam gerekiyor nasıl davranmam gerekiyor bana böyle söylediklerini tersine çevirmem icin.

Güncellemeler
+1 yıl
Ya arakadaslar bir de ağlıyor felan şakası yapıyorlar. Öncelikle ağlamak kotu bisi değil ama ben sık ağlayan bir de değilim. Bu aralar hassas dönemimdeydim ve resmen sulugoz damgası da yedim
Güncellemeler
+1 yıl
Ya orada bulunan başka arkadaşlarımdan biri daha saf ve iyi niyetli ama o bile birden basıma akıllı kesildi. Ya benden akıl alan arkadasim gitti bana saf diyen arkadaşımın fikrine katıldı ya inanılır gibi değil
Bi arkadaş bana safsın dedi lütfen açıklamayı okuyun kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla